#musicadodia3 Posted on 25 Abril, 201520 Novembro, 2015by Maria Amélia Neste dia, tinha que ser esta. O grande PAULO DE CARVALHO! Partilhar: Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Share on X (Opens in new window) X Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest Share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn Share on Tumblr (Opens in new window) Tumblr Email a link to a friend (Opens in new window) Email Like this:Like Loading… Related
Nunca se esquce esta música!!!!!
Olá Fernanda 🙂
Sim, esta marca a história do nosso País.
Beijinhos*